början

Presentation:
Jag är en 16 år gammal tjej som fyller 17 år i april. Jag har rökt i nästan ett år nu och det är någonting som jag funderar på att sluta med. Jag har sedan två år tillbaka lidit utav någon sorts ätstörning, antingen bantar eller hetsäter jag och det sistnämnda är vad som det senaste året har bestått av. Jag har pga hetsätningen gått upp ca 15 kilo och när jag vägde mig i morse så visade vågen 62,4 kilo, riktigt mycket alltså. Jag planerar att gå ner minst 8 kilo till min födelsedag och då ska jag alltså inte svälta mig eftersom att jag vill bli av med allt som har med ätstörningar att göra. Jag kommer att minska siffrorna på vågen genom att äta mellan 1300 - 2000 kcal om dagen samt så kommer jag att börja träna någon gång i närmaste framtid. Jag kanske borde nämna min längd också, jag är 167 cm lång. :)

Kommentarer
Postat av: Izza

sv: usch va irriterande! Men bra att du till slut fick träffa den rätta läkaren;)

2011-01-13 @ 14:12:44
URL: http://onmywaybackfromhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0