dffe

Har endast ätit en halv riskaka idag och det var vid 8, man hinner ju fan inte med att äta när man går i skolan! Jag känner att jag måste äta något men tanken på mat gör mig sjukt illamående, plus att jag inte orkar gå ner till nedervåningen. Hmm.. Aja, det löser sig med tanke på att jag vet att man måste äta lagom för att gå ner i vikt, annars så håller det inte i längden.
Jag började skolan igen igår och jag var sjukt oroligt över att jag skulle bli en mobbad invalid som typ står i ett hörn och hänger efter alla andra typ en ett jävla plåster, men så är som tur inte fallet! Jag har tydligen massa kompisar? Visste jag inget om, haha. Eller jag har typ endast en bra kompis i min klass men alla andra är otroligt trevliga så jag känner mig inte alls utanför trots att jag inte har vart där på ett jävla tag. Plus så har jag tydligen maassa vänner som går i andra klasser? Haha, folk som jag ej har snackat med på ett halvår typ smsar och vill träffas när jag har rast. Dock endast killar, är det bara jag eller är det sjukt mycket lättare att umgås med killar? De är så sjukt mycket mer inbjudande och trevliga medans tjejer typ märker sitt revir så att säga. Aja, det har löst sig för mig på kompis fronten i allafall, nu måste jag bara ner i vikt (genom att äta lagom, hälsosamt samt unna mig något gott på fredagar och lördagar) och ta tag i skolan. Jag förstår inte varför jag var så himla rädd att gå dit haha x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0