.

Påtal om förra inlägget, jag har faktiskt haft väldigt tur med mina vänner. Jag har endast förlorat EN nära vän sen jag blev sjuk. Visst, jag har förlorat ganska många vänner men endast en som jag verkligen bryr mig om. De andra finns kvar och det gör mig så glad!
En sak till, jag har den senaste tiden umgåtts ganska mycket med en gammal vän som inte mina nära vänner tycker om. Det känns sådär, mina nära vänner liksom halvt tvingar mig att välja mellan henne och dem. Det är därför som jag ska på två olika fester imorgon, för att kompromissa lite. Fick höra från en vän idag att min äldsta och bästa vän tycker att hon tar mig ifrån dem. Det känns lite konstigt, jag fattar inte varför de bryr sig så mycket. Jag är ändå inte roligt att va med längre och jag avbokar nästan alltid när jag har bestämt träff med någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0